10 de nov. 2008

Avaluació del curs de fotografia botànica.


Aquest passat cap de setmana he impartit una ponència sobre fotografia de flora en el curs de fotografia botànica organitzat pel Jardí Botànic de Sóller.

Biòlegs, fotògrafs, professors, estudiants universitaris, periodistes, tècnics d'espais naturals, aficionats a la fotografia... han estat algunes de les persones participants en aquestes dues intenses jornades.

Sessió teòrica amb projecció audiovisual
© Rafel Blanc


La sessió pràctica la realitzàrem entre la Font des Noguer i la Font des Prat, prop dels embassaments de Cúber i del Gorg Blau, en una jornada de temps magnífic i en un ambient distès i agradable.

CERCANT UN BON MOTIU FOTOGRÀFIC
Sessió pràctica de fotografia de flora, de paisatges i de macro.
© Rafel Blanc

Sempre em resulta molt enriquidor compartir amb futurs fotògrafs i fotògrafes de natura una jornada fotogràfica en el camp, més encara en aquest cas pel fet d'impartir el curs conjuntament amb dos extraordinaris fotògrafs del nostre entorn natural, en Pep Bonet i en Marcos Molina.

Per acabar la jornada vaig proposar als assistents de realitzar dues fotografies com a record d'aquest curs. La meva intenció era fer aparéixer dues vegades cada una de les persones assistents a la sortida en una mateixa fotografia. Aquí en teniu els resultats.

Muntatge i reenquadrament de dues fotografies en una sola imatge final.
Reflex digital a ISO 200. 17-35mm f/2.8. Trípode.
© Miquel Àngel Dora

Muntatge de dues fotografies en una sola imatge final.
Reflex digital a ISO 200. 17-35mm f/2.8. Trípode.
© Miquel Àngel Dora

2 comentaris:

guillem ha dit...

Jo m'ho vaig passar molt bé, el vaig trobar curt. Entre setmana va malament, però crec que vos podrieu plantejar fer un curset d'un parell de caps de setmana. Jo aquest mateix cap de setmana hi tornaria.

De veres, moltes gràcies a tots :-D

Anònim ha dit...

La ponència es veu que estava molt ben preparada i ha resultat molt amena. Jo no dubtaria en repetir l’experiència en una segona part.
Enhorabona !!