31 d’oct. 2009

Cinc euros i vuitanta cèntims



TORRENT DE PAREIS
Reflex digital ISO 200. 17-35mm f/2,8. Trípode. Filtre degradat neutre.
© Miquel Àngel Dora

5,80 euros és el preu abusiu que cal pagar per aparcar al pàrking (privat) que hi ha a Sa Calobra.
Mentre desenes d'autocars aparquen a tocar d'aigua, un policia municipal i un senyal de trànsit conviden a tornar enrera per on s'ha vingut poc abans d'arribar a Sa Calobra o bé a passar per caixa.
Aquí, com en altres indrets de l'illa, esser mallorquí vol dir paga i calla.
Estaria beníssim que algun dels nostres dirigents polítics es desplaçàs a la zona per fer-hi una roda de premsa comunicant que els residents deixaran de pagar la taxa de mallorquinitat. Si s'hi volen fer la foto de rigor jo pos la càmera.


3 comentaris:

Marcos Molina ha dit...

En efecto, Miquel Àngel. Una vuelta de tuerca más y como si nada, una vez más. No me parece mal que hayan peatonalizadola carretera que iba desde sa Calobra hasta el túnel peatonal de Pareis, pero todo lo que han hecho posteriormente es un despropósito. Resulta que ahora, por primera vez, resulta prácticamente imposible dejar el coche sin pagar (las 12 plazas de coche libres siempre están ocupadas) por lo que me he acostumbrado a acudir a horas determinadas cuando sí es posible aparcar fuera del parking y no dejarle mi dinero a esta gente. Es una cuestión de principios.

Anònim ha dit...

Entenc perfectament el que comentes. Aquí a la Costa Brava gironina passen coses molt semblants. I no s'hi pot fer res, pagar i callar o no combregar que vol dir no anar.

salutacions

Manel ha dit...

Veig que va valer la pena de pagar 5,80 euros, jo estaria disposat a pagar mès per tal de gaudir de un lloc com aquest. Es una fotografia meravellosa.